Mat..

Maten vart super god! :)
Har legat och segat i sängen ända sen maten vart upp äten typ.. Har varit riktigt segt idag.. Vid kl 19 nu ikväll kom älskling Hanna hit så vi snacka lite skit och så innan hon åkte vidare till Insjön, men snart kommer hon och plockar upp mig och så ska vi åka och käka i Borlänge! Sen blir det nog att åka hem och sova.. Om inte Håkan ringer och vill ha skjuts.. Har ju faktiskt lovat att köra honom i helgen om han behöver skjuts. Är skyldig han några skjutsar sen förut! :) Inte för att jag är så pigg och orkar egentligen, men har man lovar så har man. Men nån annan dryg, full människa tänker jag inte köra iaf! Är man snäll och trevlig mot mig så är jag det tillbaks.. Men är man inte det så får man skylla sig själv! 

Vissa har börjat gå övergränsen för vad jag tål.. 

Nu är det dags att göra sig i ordning och ta en cigg innan Hanna kommer!  

Puss Hej!


~i dont take this shit~





Den bjuder jag på!! 19/12 på Liljan! Taget av Putte Fnask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0