Liljan!

Hann inte vila så mycket igår.. Sov en halvtimme typ.. Sen ville Putte ha skjuts ner till Dan.. Så det var bara att hoppa in i duschen och åka och köra honom! Sen vart jag kvar där ett tag innan jag sen åkte hem till Johanna.. Vi käka lite och så kolla vi på lite tv och käka lite chips, sen åkte vi ner till Tommy och drack kaffe vid kl 22.. Sen åkte vi ner till Borlänge och plocka upp Putte, Jukka och Fjongen och så åkte vi på Liljan.. Satan va kul det var där.. Grymt bra band och trevligt folk! :) Va kvar till typ kl 1.30.. Sen åkte vi och dryga oss i Donken driven..Hahah Lilla Markus måste trott vi hade nå allvarliga fel..:P Haha Men skoj  hade han nog.. ;) " Men jag vill ha dej" hahaha :) Sen körde jag hem alla och så åkte jag hem och la mig och sov.. :)
Fick sova till kl 10-11 ungefär..  Sen gick jag upp och gjorde pannkaka åt pojkarna och gjorde mig i ordning. Sen vid kl 13 åkte jag och pojkarna ner till Kupolen och kika lite.. Dom köpte varsin leksak sen åkte vi hem!
Har käka stek potatis i dag! Och satan va gott det var! Har inte ätit potatis på hur länge som helst! MUMS!
Ska göra mig i ordning nu och så ska jag åka och plocka upp Jukka och Putte och sen ska vi ner till Borlänge!! Jag har liksom tvingat dom att ha mig som chaffis i kväll för jag vill på liljan! Hahah :) De är rätt kul att vara nykter alkoholist faktiskt! Hahaha Men det är fan jobbigare, för man blir tröttare dagen efter.. :) Hahah

Nej nu ska jag leta på lite kläder att ha på mig ikväll..

Puss Hej


~I want you~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0