Kyckling och bacon.

Nyss käkat super god mat.. Jag hackade upp kyckling och bacon i småbitar. Sen blandade jag ihop det med BBQ krydda och HPsås och stekte på. Stekte tills det fått färg och baconet började bli lite hårt. Sen hade jag över det i en ungssäker form och så blandade jag ihop lite Creme Frachie och grädde och hällde det över kycklingen och baconet. Saltade och pepprade lite och så lade jag på några ost skivor och hade in det i ugnen tills osten fått lite färg! Käkade det ihop med sallad bara.. Fruktansvärt gott! :) Tur man är duktig på att komma på egna maträtter! ;)

Blir nog inge present köpande för min del.. Kollade mitt konto nyss och det såg inte så ljust ut! Så det för bli en annan gång!

Är sugen på att åka pulka och göra nått skojj. Men det verkar inte som att nån vill följa med så jag skiter i det också..

Ska lägga mig och kolla på film bara pojkarna har lagt sej!

Puss

~don't try~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0