Kuuuuuuul

Det var riktigt trevligt på hockeyn igår.. :) Alla var trevliga och det gick bra tillslut även fast de där jävla programet krångla som fan.. Men det vart förlust som vanligt.. :( Men men.. Efter hockeyn så åkte jag hem och tog en snabb dusch och så åkte jag hem till Håkan, plocka upp han sen åkte vi och plocka upp Jukka och slutligen hämta vi Putte och så åkte vi ner till Liljan.. Det var super trevligt där!! :) SNYGGSNYGGSNYGG x 1000... Hahahah Skrattade en hel del.. Vid kl 2 åkte vi till Donken och käka, jag och Jukka hade strips krig.. :) Sen vart jag extremt övertrött och allmänt uppkäftig så då skrattade vi ännu mer.. Hahah Sen körde jag hem dom.. :D

Vaknde vid kl 9 idag.. Trött som en lite gnu.. Känner mig bakis.. De är helt ärligt jobbigare dagen efter man varit nykter än när man varit full.. Kanske ett tecken på att jag har alkoholproblem, va vet jag.. Men jag har då fan roligare nykter nästan.. :) Hhahaha

Idag hoppas jag på att Jukka och Putte vill ha mig som chaffis till Liljan.. Ska nog åka och hota dom lite lätt... ;) Hahah

Nej nu ska jag kolla om maten börjar bli klar.. Det blir kalops idag!! Fuskar lite i bantningen idag och käkar potatis..:) De är ju såååååååååå gott!! :)

Puss Hej

Syns på liljan ikväll förhoppningsvis! ;)

~you know what i want~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0