Kul hockey!

Vid halv sju åkte jag och hämta Johanna på jobbet och så åkte vi till Gräv och hämtade några saker till hon där.. Sen åkte vi upp mot Leksand.. Tog ett tag innan vi hitta på nån parkering men tillslut gjorde vi det och vi missa bara 5 min av första.. Eller egentligen såg vi inte så mycket av första för vi gick runt mest.. Va rätt trångt på ståplats.. Men andra och tredje perioden såg vi.. Och det var en rätt kul match.. Massa mål och sånt skit.. Haha Gillade Pelles slängpuss mot AIK båset, men det gjorde inte domaren så lilla Peller fick sitta 10 minuter för olämpligt uppförande.. Hahah Det var riktigt kassa domare också.. Även fast dom var två stycken idag.. Haha Men de är sånt som händer.. Efter hockeyn så körde vi hem Johan och Danne till Amanda i djurås och sen körde jag hem Johanna.. Och nu sitter jag här.. Käkade några mackor precis! Va gris hungrig.. Men jag får väl vänta till i morrn med att äta igen.. :) Ska till Tandis i morrn och sen ska jag på arbetsförmedlingen efter det.. Får se vad dom har att säga.. :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova! Lär ju vara lite pigg iaf!

Puss Hej

~du skulle bara veta~

Kommentarer
Postat av: nea

gud vad du är ute på uppdrag hela tiden gumman, det verkar som allt ordnar upp sig:)<3

2010-02-11 @ 08:52:42
Postat av: Emma

Japp! Ska på arbetsförnedlingen 5 gånger till denna månad! :) Hahah Plus massa på VC och lite annat! :)

2010-02-11 @ 19:38:25
URL: http://emmanissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0