Kläder

Handlade lite saker till skrubben igår.. Och sen råkade det följa med lite kläder hem också! Heheh.. Lite underkläder och en skjorta! :) Lär ju passa på när man har pengar och hittar sånt man vill ha..
Idag har jag inte gjort ett skit.. Bara segat, har inte ens orkat ätit.. Längtar som fan till söndag!  Vill att det ska bli hockey! De är ju så kul! Kanske Hanna kommer hit i helgen också! Då blir det ännu roligare! :)

Nu måste jag nog äta nått och sen hoppa in i duschen! Tänkte ta mig en tur till insjön senare och kika efter lite presenter till Nova och Stella! :) Nova har ju fyllt år redan och Stella fyller år på torsdag och då ska jag dit och hälsa på! :)

Puss hej!

~fuck you bitch~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0