Jordgubbar och choklad!

Efter jag skrivit förra inlägget så gick jag ut och skottade.. Skottade tills pojkarna kom hem och så pratade vi lite och sen kom mamma och Magnus hem så Magnus tog över skottningen.. Fast ja skottade nästan hela gården själv.. Duktiga jag..  Hahah Sen gick jag in och tränade lite och sen hoppa jag in i duschen.. Sen tjata ja lite på mamma och så åkte vi till Mockfjärd.. Hämtade breven och sen va jag förbi och sa hej till pappa! Åkte sen till djurås och handla lite frukt.. Va så sugen på det.. Köpte även jordgubbar och blockchoklad.. Så när ja kom hem så gjorde jag i ordning en tallrik med frukt och så tinade jag jordgubbarna och smälte chokladen och så käkade jag det.. Riktigt mumsigt..
Sitter nu och kikar på Sprint.. Går nog ganska bra för Sverige tror jag.. Ska åka hem till Tommy nu och kika på hockeyn.. Lite roligare att va där än att sitta hemma själv och glo.. Får se hur länge jag orkar kika..

Ska på arbetsförmedlingen i morrn. Får se vad hon säger.. :)

Nu ska jag åka..


www.myspace.com/xxthirdstone
Gå in och lyssna! Två nya låtar!! :) Ganska så bra! :)

Puss Hej

~thanks~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0