Ilska

Vart väckt av FiaLia som ringde och väckte mig och undrade om jag kunde laga mat till henne idag.. Så det var väl lika bra att gå upp och åka och hämta hon på en gång! Åkte förbi huset och kika lite och plocka lite saker jag vill ha kvar.. Ni får förlåta mig. Men varför i helvete ska allt fösvinna!?!?! Det är ju vårat hem! Det är våra saker! Jag vill att det ska finnas kvar. Som det alltid gjort! Jag blir faktiskt arg och ledsen! För det är mitt hem och har varit sen jag föddes!! Sen vill jag vet vem fan det är som lagt mina glas i en plastpåse med kablar så ett utav glasen har gått sönder!?!?! Det är trasgigt nu och det går inte att göra nått åt det, men jag vill veta vem det är som gjort det!! Det var faktiskt ett speciellt glas! Bara skit saker egentligen.. Men för mig är det jobbigt.. Speciellt nu! Jag vill bara bryta ihop och komma tillbaks.. Sakta men säkert.. Har inte gråtit på länge.. Skulle behöva en axel att luta mig mot och låta tårana bara rinna.. Jag vill bara skrika ut min ilska..

Shit, nu tror ja allt kom på en gång.. Men men, sånt som händer..

Nu ska jag lägga mig och vila.. Fan 100e dagen jag har huvudvärk tror jag!

Puss Hej


~mitt inte ditt~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0