Hockey

Vaknade mellan kl 6 och 7 i morse av att mamma och Magnus kom ner och skulle kika på hockey.. Va på väg att somna om, men Magnus kunde tydligen inte kolla på hockey utan att prata om allt som hände matchen så det gick inte att somna om! Vart skit förbannad!!! Dom åkte väl vid typ kl 8 när matchen var slut.. Då ringde Hanna så jag prata med henne ett tag innan ja la mig och kolla på en film.. När filmen var slut så somna jag!! Sov till halv fyra.. Skönt på riktigt! Vid kl 17 kom mamma, Magnus och pojkarna hem.. Då gick jag upp och gjorde lite mat.. Stekte på lite kyckling,paprika och fefferoni som jag käkade med Mango Raja.. En dressing typ.. Skit god!! Efter maten la jag mig och vila lite sen kom jag på att det var hockey i Leksand ikväll så jag frågade Johanna om hon ville hänga med dit. Och det ville hon. Så jag åkte till Mockfjärd och hämta en biljett åt henne och sen så åkte jag och plocka upp henne.. Kom väl till ishallen strax efter kl 19.. Gick och ställde oss i klacken i typ 5 minuter sen gick vi runt bara.. Va ingen kul match så efter andra perioden så åkte vi hem.. Prata med Peter en sväng också.. Vi ska åka och kika på Hedemora-Borlänge på onsdag! KUL!! Nylund ska kanske med också.. Får se om det blir nån mer som vill med.. Finns ju minst två platser kvar i bilen om det är nån mer som vill med! :) När jag kom hem nu ikväll så käkade jag några mackor och kika på OS.. Vart ett Silver till Sverige! :) Just nu är det Svergie-USA på tvn.. Damkronorna ligger under med 7-1 just nu med 9 minuter kvar av sista perioden.. Hmm, ser inge bra ut!!

Nu ska jag kolla om det är nån bra film eller nått på tvn..

Puss Puss

 

~respekt~

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0