Handlat

Va chafför åt Thomas och hans kompis Micke igår.. Vi åkte till Liljan.. Va inge kul alls där.. Åkte hem vid kl 1 ungefär.. Va förbi mamma på jobbet med mat och sen släppte jag av Thomas hemma innan jag åkte hem och la mig. Chatta lite innan jag till slut somna.. Har sovit riktigt gott i natt.. :) Vaknade vid halv nio av att Sebban kom ner och kika på tv.. Låg kvar i sängen till typ kl 11.. Så skönt att bara ligga och dra sig hela morgonen.. Sen tog jag det lungt och satt framför datorn och prata med trevligt folk till kl 14 typ.. Då kom Magnus hem med bilen så då åkte jag och plocka upp Jukka och så åkte vi ner till Willys och handla käk.. Nea kom och mötte upp oss där också..  Trevligt trevligt! Körde hem Jukka sen och så åkte jag hem och slängde mig på soffan och där har jag legat sen dess.. Nu har jag krypit ner i sängen.. Tänkte försöka somna tidigt ikväll.. Vi får se hur det går med den saken.. Nu ska jag kika på filmen på tvn..

Puss Puss

~varför känns de så bra~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0