Gruppen

Nu har vi haft besök från "barngruppen".. Det var inte den jag trodde att de skulle vara som kom hit.. Men jag kände igen honom ändå.. Från ungdomsgården i Mockfjärd när jag var där och sen så va han chafför åt mig och nårga till för ett tag sen.. Hahah Men det kommer nog bli super bra för pojkarna! Dom verkade väldigt positiva till allt, inte för att de pratades så mycket om "gruppen" men ändå! :)

Sitter och väntar på att Johanna ska sluta så ska vi åka på hockey.. Vet inte riktigt när hon slutar.. Kan hända att vi missar första perioden men det gör inget!

Stekte på några bernfria kotletter med lite lök och paprika till middag! Det var riktigt mumsigt! :)


Ska gå och kolla vad mamma vill!

Puss Hej


~ilska~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0