Glad

I torsdags var jag till VC och träffa en psykolog.. Vi prata i nästan 2 timmar om mitt liv.. Hon kom fram till att jag lider av social fobi.. Hmm.. Jag har ett alkoholberoende och social fobi. Är det jag?? Låter det som mig.. Jag tycker inte det iaf! Menmen.. Efter jag vart där så åkte jag till Mockfjärd och träffa pappsen och Bodil en sväng. Vart bjuden på käk.. En tacosallad.. :) Sen åkte jag och lämnade mina skolböcker på skolan så nu behöver ja inte höra nå mer från dom.. Sen åkte jag hem.. Tog det lungt till kl 16 typ sengjorde jag mig i ordning och åkte och hämta Putte.. Vi åkte ner till Borlänge och käka på China.. Satan i gatan va gott det var! :) Sen körde jag hem honom och så tog jag det lungt bara.. Höll på att somna vid kl 21 men så ringde telefonen.. Peder ville ha skjuts så jag åkte ner till Borlänge.. Plockade upp Jukka också och så åkte vi hem till chefen allihopa.. Ja var kvar där till kl 23 sen ville jag åka hem.. Men dom andra va så sega och vägrade lyssna på mig så då fick dom vara kvar.. Åkte till donken och handla mat åt mig och mamma och Magnus.. Sen åkte jag hem och käka, sen somna jag..

Gick upp vid kl 8 i morse.. Sen körde mamma mig till arbetsförmedlingen.. Det gick super bra.. På onsdag ska jag på besök på ett dagis i Leksand där jag kanske ska få ha praktik. Vi får se vad dom tycker och vad jag tycker.. Men jag hoppas att det går bra.. Skulle få vara i köket och laga mat mellan 8 och 13.30 och ville jag ha heltid så skulle jag få vara med barnen efter det om allt går som jag vill.. :) Och det fanns chans att få anställning efter praktiken.. :) Så det känns super bra.. :) Bara att hålla tummarna!! :) Allt värkar ju gå bra nu iaf.. :) Har även mejlat familjen i Växjö och talat om att jag inte kan åka ner.. :(

Ikväll har jag inte en aning om vad som händer.. Ska köra Jukka hem till Putte iaf och sen köra mamma till jobbet vid kl 22.. De är det enda som är planerat.. Är lite sugen på att gå på skrubben och ta en cola och snacka lite skit med gubbarna där.. :) Va länge sen man va dit nu.. Iaf på en helg.. :) Nästa helg ska jag dit och dricka öl iaf.. De är en sak som är säker.. :)

Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen köra Jukka om han inte somnat!

Puss Hej

~thanks~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0