Bugg

Hade en trevlig kväll med Hanna. Vi åkte på donken och käka! Dom har ju Big Tasty igen och det går inte att motstå. Hahah.. Har faktiskt sköt maten rätt bra denna vecka.. Så en hamburgare kunde jag unna mig.. Haha :)
Vi käkade och sen åkte vi på statoil och handla och va förbi Birath en sväng innan hon körde hem mig!
Satt vid datorn till typ 2 och så la jag mej! Somnade strax innan kl 3.. Men vid kl 3.30 så ringe min kära syster mig..

-Hej, va gör du?
-Jag sover, va är det?
-Jag vill ha bugg, kan du köpa det och komma hit med?
-Hahaha, hallå.. Det finns inge sånna och köpa nu.
-Nej jag vet, men jag är så sugen på det..
-Ja men jag kan inte göra nått åt det. Gå och lägg dig nu fyllo..
-Ja jag ska, men tror du att du kan försöka fixa det åt mig?
-Jaaa, sov nu. God natt!
-God Natt. Hejdå!

Haha fick mig ett gott skratt men hade svårt att somna om, men tillslut gick det iaf..

 

 

Idag har jag inte gjort så mycket. Lagat lite mat, vart ute och busat med Sebban i snön. Sen tog jag och mamma och sebban oss en promenad och hämta Jonathan hos Albin.. Drog dom på bobben! Inte så bra kanske med tanke på att min axel har krånglat som fan dom senaste dagarna. Men jag tror dom tyckte det var kul så jag får väl ha ont då.. :)

Har inte en aning om vad som händer ikväll.. Känner faktiskt för att bara ha en lugn kväll hemma med lite film och mys. Men vi får se hur det blir!

Puss Hej

~call me please~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0