Bra saker

Gick ganska bra hos Tandis idag.. Vart bara att kosta 250 kr.. Men ska dit igen 10 mars och då kommer det bli dyrare.. Och hittar jag inte min bettskena som jag måste börja använda igen, så kommer det kosta typ 3000kr att göra en ny.. Å då kan jag ju säga att jag hellre har ont i örat varje dag... Efter tandis så åkte vi direkt till Djurås så ja kunde gå på Arbetsförmedlingen.. Gick jätte bra där.. Fick en jätte trevlig "jobbcoach".. Hennes pojkvän är tydligen med i Third Stone! Så hon gillade min mailadress.. Hahah :) Världen är liten.. Hon skulle hjälpa mig att kolla upp lite olika möjligheter.. :) Sen ska jag se om det finns nån möjlighet att ha praktik hos Borlänge Hockey.. Inte för att jag vet vad jag skulle kunna göra där.. Men det är nått jag gillar och tycker är kul iaf! Får se vad det kan bli utav det! Längtar som fan tills på söndag iaf! Även fast det är surgubben som ska sitta! :) Haha

Är grymt sugen på att lägga mig i ett het bad och sen krypa ner i sängen och lägga mig och sova..Men det finns inge varmvatten så det blir nog bara att sova så småning om!

Ska kika vidare nu!

Puss Hej

Ps. Är det nått ni funderar över eller har en åsikt om så ring mig så kan jag förklara mig i stället för att ni ska bli sura och griniga utan anledning!! Jag lovar, det funkar bättre!! ;)

~yoooooooooou~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0