Barnflicka

Fick svar från familjen i Växjö idag.. Dom verkade väldigt intresserade! Vi ska pratas vid lite mer nån kväll nu i veckan.. Får se om dom tror jag passar. Och tycker dom det så ska jag nog åka ner till småland om ungefär två veckor och träffa dom och så hälsa på mormor och morfar.. Nu håller jag verkligen tummarna för att det går bra! Villverkligen ha detta jobb ovh jag tror det skulle passa mig utmärkt.. Det enda problemet är väl hockeyn i höst/vinter.. Har inte kommit på någon lösning på det ännu.. Men det ska väl gå att lösa på något vis..

Är iaf inte sjuk idag. Vilket är super bra.. Så ikväll bär det av till Hedemora. Vet ännu inte vilka som ska med, men kul kommer det nog bli iaf.. :)

Nu ska jag ta mig nått att äta.. :)

Puss puss

~hoppas,hoppas~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0