Arbetsförmedlingen

Va hem till Tommy igår.. Kika lite på Damhockeyn.. Sverige förlorade med 13-1, men de var väl väntat.. Sen kika vi på herrarna.. Fast jag orkade bara se första perioden, sen åkte jag hem.. La mig och kika på andra perioden sen somna jag! Så jag har ingen koll på hur det sluta..

Vaknade för typ 40 minuter sen! Har pratat lite med Hanna och nu ska jag väl försöka få i mig nått att äta innan pappa kommer och kör mig till arbetsförmedlingen! Sen vet jag inte vad jag ska göra.. Bara va hemma som det ser ut nu. Men skulle vilja ut och hitta på nått med nån. Men vad vet jag inte.. :)

Nej nu lär ja kika om ja hittar nått gott..

Puss Hej

~finns de nå värre~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0