Alkohol beroende!

Japp det är vad jag är det! Enligt dom på Vårdcentralen och Soc! Hahaha Inget att göra åt det.. Bara skratta åt skiten.. Ska vara nykter en månad för dom vill se hur jag mår efter det.. Men inte bara pågrund utav mitt drickande utan hur jag mår psykiskt också.. Det kommer ju inte bli nå problem iaf.. Jag har ju liksom inge problem att vara nykter! Hade jag haft problem så hade jag ju inte vart nykter i helgen t.ex.. Men men..

Igår var det hockey i Borlänge iaf! Vart en förlust igen. Så nu är det väl kört! Jag slapp surgubben iaf. Det var snälla Olander som var speaker i stället.. Så jag var på toppen humör där igår.. Det var skit kul! Funderar på att höra med Horndal om det finns nått mer jag kan hjälpa till med när säsongen är över.. Det är ju en sån underbar förening och det vore en dröm att få jobba där.. Men vi får väl se.. Ska höra med dom på AF vad dom tycker om praktikplats och sånna grejjer! Kanske kan gå genom dom och få nån ersättning eller nått.. Vi får se hur det blir..

Ska inte göra nått vettigt ikväll, bara ta det lungt.. Funderar på att åka till mockfjärd och sova. Men ja vet inte om det finns nån sovplats där så det får bli en annan gång tror jag..

Nu ska jag kika vidare!

Puss Hej

~tack~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0