Äckligt

Har sovit riktigt gott i natt.. Vaknade vid kl 12 idag. Kände mig riktigt utvilad! SKÖNT! Låg och drog mej en stund och sen gick jag upp och försökte komma på vad jag skulle laga för mat.. Bestämde mig för att det skulla bli hamburgare med massa sallad.. Men när jag väl var klar med dom så var dom alldeles röda inuti.. Så ja slängde i dom i stekpannan igen, men det vart inge bättre.. Så jag slängde skiten.. Så jävla äckligt!!! Stekte på lite kött och paprika i stället.. Gott vart det iaf.. Sen har jag bara suttit vid datorn och segat.. Pojkarna sitter och kollar på tvn, men bara dom gått härifrån ska jag nog slänga mig på soffan och glo lite.. :)

Puss

~kul men ändå inte~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0