Underbart mysigt!

Ibland går faktiskt allt som man vill!
Åkte ner till småland redan i onsdags kväll! Ringde Horndal och hörde om det inte fanns nån som kunde ta matchen på tisdagen för Mats sa att han kunde ta lördags matchen.. Så han lovade att fixa de på nått vis så jag skulle kunna åka.. :)
Kom fram hit kl 6.30 i går morse.. :) La mig och sov i nån timme sen åkte vi in till Nybro och handla lite och sen åkte vi och hämta mina kusiner.. Sen så åkte vi ut hit igen.. Bara myste med barnen och lekte och lite sånt.. Lillskruttan var ledsen och ville inte alls va med framåt kvällen, så jag satt på henne pyjamasen och så satt jag mig i soffan framför hockeyn med henne i knäet och då vart hon lugn och bara myste och hejja lite på Sverige.. En liten tjej i min smak alltså.. :) Hehe Somnade ganska fort och så bädda jag ner henne i sängen.. Strax där efter så nattade vi storkskrutten och sen så skulle jag natta mig själv vid kl 20.. Haha Men det gick inge bra! Fanns roligare saker att göra.. Haha Så jag somnade väl vid kl 00 nån gång och sedan vart jag väckt av lilltjejen vid kl 2 så då var de bara att ta över henne i min säng och mysa lite och sedan så somna hon om sött vid kl 3 och jag somna på en gång efteråt.. Sen var det uppstigning vid kl 6.. Låg och myste ett tag och busade lite och sen gick vi upp och väckte resten av huset och åt lite välling! :) Vid kl 8 gick ja och la mig och vilade lite.. Sen vid kl 9 kom morfar upp med Elin för hon var dödstrött.. Så hon fick lägga sig brevid mig och sova en stund.. Myspys!
Och nu sitter vi här och prata och diskuterar för fullt.. Både jag och Elin är jättetrötta och skulle behöva sova några timmar.. Men de lär väl inte bli av! Haha

Men det är inte så kul att bära och gosa när man har ont i magen.. Såret gör bara ondare och ondare och det går knappt att röra sig i vissa lägen! :'( Men de är som de är..

Nu ska jag äta nått!

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0