Sista dagen

Då börjar denna dag lida mot sitt slut.. Min sista dag som 20 åring.. Känns förjävligt.. Vill inte bli äldre.. Känns ju redan som man är 70.. Men de finns inte så mycket att göra åt saken.. Alla blir ju äldre..

Efter att jag skrivit förra inlägget så busade jag med båda barnen, vi åt lite mat och klädde på dom och sånt.. Sen vid kl 13 så åkte mormor och morfar och barnen in till Kalmar och mötte upp morbror och Christina, men jag vart kvar hemma.. La mig och vilade och däckade typ på en gång.. Sov till kl 17 när mormor och morfar kom hem..
Sen har vi ätit lite taco och jag har setat vid datorn bara.. Ska nog snart bädda ner mig.. Är fortfarande jättetrött.. Ska bli spännande och se hur morgondagen blir.. Kroppen börjar nämligen funka som den ska efter operationen, så de ska bli spännande och se om jag får ont i magen eller om jag slipper det.. Är faktiskt riktigt nervös.. Jag vet ju hur ont det kan göra.. Men bara att hålla tummarna.. Sen ska vi baka lussebullar också och så kommer morbror med familj hit på eftermiddagen och ska äta lite god mat och fira mig lite smått.. Om de nu är nått att fira.. Henric sjöng ju födelsedagssång för mig redan igår! Sötisen! Han är så duktig! :)

Nä bädda ner sig och sova så man slipper tänka på allt skit.. Tänker extremt mycket på det här med endometrios.. Visste ju innan att det var det jag hade troligtvis, men nu när man vet helt säkert så börjar man ju tänka mer.. Dom som vet vad det är vet ju vad det handlar om..

Nä nu måste jag sluta för nu jävla rinner de var så inåthelvete från såret.. Mycket märkligt.. Jävligt äckligt om inte annat..


Puss hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0