Sjukskriven

Ska jag skratta eller gråta? Vet helt ärligt inte.. Varför säga en sak och sedan bara skita i det så fort det händer nått?? Det är inte första gången jag är med om det, så jag blir inte förvånad, men man blir ju alltid besviken.. Har ju misstänkt att det varit nått, men så jävla kasst att inte säga nått och bara skita i allt i stället.. Men jaja, kan faktiskt bara skratta åt det om jag tänker efter.. För ledsen de är jag då verkligen inte.. Haha


Igår så tog jag mig till skolan och pluggade lite, men de gick inte så bra.. Slutade med att jag åkte till VC och kollade mitt op-sår.. Och det såg inte bra ut.. Sköterskan jag träffade ringde in till avdelningen i Falun och dom tyckte jag skulle åka in dit eftersom det såg infekterat ut.. Så jag ringde Hanna och frågade om hon ville köra in mig, vilket hon också ville.. Så jag åkte till Mockfjärd och hämta henne och så körde hon in mig.. Hade räknat med att bli kvar där eftersom dom sa att det var infekterat och så.. Men väl där inne så var det inge fel alls.. De såg ut som de skulle och jag vart hemskickad efter en timme.. Fattade ingenting.. Hon kollade knappt såret, dom gjorde inte ens rent de utan satt bara på en ny lapp och så var de bra sen.. Men de är väl som de är.. Orkar inte gnälla på dom nå mer.. Är så trött och slut och har inte sovit riktigt på en vecka..
Hanna släppte sedan av mig hemma så jag fick duscha och så och sen kom Olander och hämtade mig och så åkte vi till Blge Värdshus och käka julbord med Kvarnsveden Hockey! Det var riktigt gott och trevligt.. Synd bara att man inte kunde äta så mycket.. Men de gör ont så fort jag tar en tugga för mycket efter att jag blivit mätt..Haha
Fick sedan skjuts hem av Olander och sen satt jag bara i soffan och kolla på tv tills jag la mig..

Idag ringde jag och sjukskrev mig.. Ska bara vara hemma och ta det lungt så såret läker ihop bra och så.. Så nu är jag ledig till 3 Januari.. Vilket är ganska så trevligt.. Har skickat iväg en förfrågan till Mats om han vill ta dom två J20 matcher som är kvar.. Vill han det, då drar jag söder ut redan i morgon.. Annars så åker jag nästa onsdag.. Men jag vill bort nu så fort som möjligt.. Saknar mormor och morfar och hundarna och kusinerna! :) Ska bli så mysigt att fira jul med dom igen.. Va länge sen nu! Sen kan man bada bubbelbad och njuta av god mat och skogspromenader! Guu va jag ska mysa! :)

Nej nu ska jag mysa ner mig och slumra lite.. Sov jättedåligt i natt igen.. Håller tummarna för att jag kan åka i morrn!

Pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0