Snömys!

Har varit riktigt segt dom senaste dagarna!
Igår vaknade jag med migrän.. Tog lite piller och det kändes som de skulle släppa så jag åkte med morfar in till Nybro och hälsade på morbror med familj.. Sedan kom huvudvärken tillbaks, så när jag kom hem så käkade jag och sen gick jag och la mig.. Va upp en gång och tog mer tabletter och sedan la jag mig igen.. Lyckades slumra till vid kl 23 och sedan vakna jag vid kl 00 och så slumra jag till igen och så höll det på hela natten.. Så jag har inte sovit så mycket och nu på dagen har jag bara lyckats slumra till lite ibland.. Har fortfarande migrän.. Har varit upp och ätit lite och nu sitter jag här vid köksbordet och glor bara.. Skulle ha hjälpt mormor att baka, men känner mig inte så upplagd för det idag.. Ska nog bädda ner mig igen och kolla på nån film eller sova..

Hur som helst så är det jättemysigt väder här! Snön vräker ner och det yr runt.. Det är klass 2 varning i hela Kalmar Län och på Öland.. Och jag bara njuter.. Älskar när det är så här! :) 

Nä nu ropar sängen igen! 

Pusspuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0