Shopping

Tjoho!

Händer inte så mycket här nere om dagarna! Tar det bara lungt och går runt och myser!
Men idag tog vi en tur in till Kalmar för att handla lite. Gick först ett varv på stan och fynda lite kläder till mormor och sedan så tog vi en tur ut till Hansa och där gjorde jag lite fynd.. Jag avskyr att handla kläder för jag hittar aldrig nått, men när det gäller underkläder kan jag handla hur mycket som helst.. Haha Idag vart det 5 par trosor (hade kunnat blivit 7 st, men stoppade mig själv) och 2 bhar.. Riktigt jäkla nöjd, synd bara att det inte fanns matchande bh och trosor i min storlek.. Men men,man kan tydligen inte ha stora bröst och vara lite rund i dagens läge.. Sen hittade jag äntligen ett par skor till bröllopet! Riktigt fina faktiskt.. Och så hittade jag en tröja att ha upp till.. Men den ska jag handla på julrean.. Tur man känner folk här nere också som kan hänga undan så man får de billigare! :)
Nu behöver jag bara ett par jeans, ett par skor och en vinterjacka.. Kanske ett par täckbyxor också, sen är jag nöjd för i år! ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova! Är helt slut.. Och i morrn ska vi handla julmat och så ska jag till VC och kolla upp mitt sår.. Det ser inte så bra ut just nu.. Får se vad dom säger.. Dom kanske kan göra rent det ordentligt och kanske sy igen de riktigt så de läker ihop nån gång.. Kommer inte bli nå vakert ärr efter de där kan ja ju säga..

Nä, sova var de..

Pösspöss

~hope~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0