Önskelista

Sitter i Djurås och skit om jag ska vara ärlig.. Har feber och magen gör skitont.. Men jag måste räkna, fast det går inte.. Hjärnan funkar inte, de står helt still, kommer inte fixa de här.. Varför ska det alltid bli så här när jag vill lyckas med nått?? Blir så jävla matt på mig själv!! Sen när vissa personer är så jävla störande så blir man galen, får fan panik snart.. Om inte annat så får någon en smäll.. Arg är jag som faaaan just nu..
För att tänka på nått annat så tänkte jag skriva en önskelista.. Hahah Lite halvt oseriös kanske, men men..

En torkställning.. Har tvätt i hela min lägenhet just nu..
En sodastreamer.. Jag skulle tjäna miljoner kronor på en sån.. Haha
En garderob.. Har inte plats för nånting i den jag har..
Färg och tapeter.. Vill göra det snyggt hemma..
En massage av den snyggaste massören av dom alla.. Bara för att jag vill.. Haha
Lära mig köra ismaskin.. Det verkar roligt.. ;) Haha
Pengar.. Behöver nya kläder och skor..
En sängram.. Börjar bli svårt att ta sig i och ur sängen när den står på golvet.. Som sagt jag är 70 år..
En vägg.. Skulle vara trevligt att ha ett litet avksilt sovrum..
En ny mage.. Min gör så förbaskat ont..
Och slutligen så önskar jag att hockeysäsongen aldrig tar slut.. :)

Nu ska jag ta lite kaffe och gå in på konsum och handla min frukost.. :) Får bli en banan som vanligt.. :)

Pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0