Min dag

Ja ha, då var man 21 då.. Ingen större skillnad.. Känner mig redan nog gammal iaf..

Dagen började med att mamma ringde och väckte mig, även fast jag sagt att jag ville sova ut.. Va bara att gå upp eftersom jag inte kunde somna om.. Sen har jag bara gått och segat hela dagen.. Vi åt mat för nån timme sedan och sen dess har jag setat vid datorn.. Va ju meningen morbror med familj skulle komma hit, men dom ville inte ut och åka i snöovädret.. Så just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan lägga mig och sova.. Har varit en jobbig dag med magsmärtor och ett kletigt sår.. Men nu finns det knappt nå var kvar och svullnaden har gått ner och det gör bara lite ont.. Tänk om dom hade kunnat stuckit hål när jag var in i söndags.. Då hade jag slupit haft så förbannat jävla ont.. Men nu löste det sig av sig självt vilket känns bra!

Detta var då den minst händelselösa födelsedagen någonsin.. Men jag klagar inte.. Skönt egentligen..

Så nu säger jag god natt och hoppas det händer lite mer i morrn när vi ska in till kalmar.. :)


Pöss pöss <3

~du är söt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0