Lite nytt! :)

Detta har varit en riktigt seg dag.. Trött som sjutton..
Lyckades inte somna förens efter kl 3 i natt.. Kan inte riktigt slappna av..
Enda jag gjort idag är att glo på tvn, busat med hundarna och ätit mat.. Fick stuvade morötter och falukorv till lunch idag och till middag vart de hemgjord kebab..Va in till Nybro och skulle handla på Nybro Kebab, men dom hade inte öppet och jag har ju inte så där superstor koll på vart de finns bra pizzerior här så jag gick in på coop och handla allt som behövdes och så gjorde vi egena! Vart gott det med!
Sen har de inte hänt nå mer.. Bäddade ner mig för ett tag sedan.. Har läst lite bloggar, tidningar, löst korsord och fixat en ny header till bloggen.. Den får duga så länge..

Nu ska jag sova tänkte jag.. Vi får väl se hur de går med det! :P

Pusspuss nattinatt!

~life~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0