Lite hockey!

Sverige vann mot Ryssland med 2-0 i natt, en riktigt bra match tycker jag faktiskt! :)
Somnade väl efter klockan fyra nån gång och sen gick jag upp strax innan kl 11 idag.. Gick inte att sova mer..
Har inte gjort ett skit idag om ja ska va ärlig.. Glott på film och setat vid datorn till och från bara!
Nu har jag nyligen bäddat ner mig och tror jag somnar snart..
Mamma och Fia är på väg ner hit så dom kommer väl i natt nån gång.. Men jag tror inte jag orkar hålla mig vaken tills dess.. Fast man vet aldrig.. Har sagt i en vecka nu att jag ska somna innan kl 00, men inte lyckats somna före kl 4.. Men sova hinner man väl göra nån annan gång, finns såå mycket trevligare saker.. :P Haha
Borlänge förlorade mot Kumla idag.. 5-3 till Kumla vart det.. :( Men Leksand tog hem tre poäng från Oskarshamn.. Härligt! I morrn ser de ut som att det blir en tur till Victoriahallen och kika på Nybro Vikings-Hv 71 J20.. Och sen kl 21 blir det Småkronorna på tvn! Bra kväll att se framemot! :)

Nä facebooka lite och sen slumra en stund!

Pösspöss

~if you~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0