Kan inte..

Vet inte vad de är med mig, kan inte somna på kvällarna.. Känner mig jättetrött men kan ändå inte somna..
Fast det går ju lättare om man inte håller på med massa saker när man försöker sova.. Haha
Chatta och lyssna på musik och spela på telefonen gör de ju inte lättare precis.. Men de är kul.. ;) 

Idag ska vi in till Nybro och handla och jag ska på vårdcentralen.. Får se vad dom säger.. Sen blir det nog en tur in till Kalmar idag igen! 

Just nu så har jag riktigt hemlängtan.. Saknar min säng jättemycket! Och alla mina kuddar och mitt stora sköna täcke! Men det går väl över.. Mest på kvällarna jag önskar att jag var hemma i Borlänge! Men mest av allt så längtar jag till hockeyn drar igång igen! Ska bli skojjsigt! Spännande och se hur det går med den nye tränaren och så. Det kan ju inte bli sämre precis! Dom börjar borta mot Falun den 6e.. Självklart ska jag dit! 

Nu ska jag klä mig och göra mig redo att åka.. 

Puss hej! 


~dream~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0