Ikea

Gick inge bra att sova i natt heller.. Strax efter att jag stängt ner datorn och myst ner mig så fick jag mega ont i magen.. Måste nog kontakta läkaren när jag kommer hem, för de är nått som är galet efter operationen.. Eller va vet jag, de kanske ska vara så.. Men de känns inge bra iaf..
Låg och vände och vred på mig och försökte slappna av men de gick icke.. Slutade med att jag låg och chattade med en vän till halv 4 typ.. Sen fick jag sprängande huvudvärk och det var 70 grader varmt i sovrummet, men lyckades somna strax efter klockan 4 iaf och så vaknade jag kl 13 idag.. Fortfarande mega ont i huvudet.. Men som tur var så var det bara vanlig huvudvärk så efter att ha tagit två treo så släppte det!
Sen gjorde vi oss i ordning och åkte in till Kalmar och gick på IKEA.. Handlade massa till lillfisen och sen gjorde jag några fynd.. Kul med lite nya grejjer till hemmet också.. Fick en jäkla massa grejjer till riktigt bra priser.. Tror jag blivit shoppingberoende.. Hahah.. Men nu lär de dröjja länge innan jag handlar nått igen.. Får passa på nu när jag har lite extra pengar.. Men jag börjar fundera på hur jag ska få plats med allt i bilen när jag ska hem.. Har två fulla väskor med kläder, en full väska från IKEA, två små bord, en bokhylla och förhoppningsvis en byrå.. De två sista grejjerna har jag rånat mormor och morfar på.. Fast än så länge har jag bara blivit lovad bokhyllan, men får jag som jag vill så följer byrån med också! :) Men frågan är ju hur jag ska få plats med allt.. Haha, fast iofs så kommer mamma och syster ner med bil också i morrn natt så dom kanske kan ta nått i sin bil.. :)
Ska bli så kul när dom kommer hit.. Har saknat min mamma jättemycket faktiskt!
Och jag saknar min lägenhet sjukt mycket, visst har det varit supermega skönt att vara här och vila upp sig riktigt, men hemma är alltid bäst.. Ååå va ja ska mojjsa i min säng när jag kommer hem! Ska tillbringa hela söndagen där! Hahah Finns ingen säng som är så skön som min! Så de så! Haha

Just nu så sitter jag i soffan, har dukat fram lite gott på bordet och väntar på att Sverige-Ryssland ska börja.. Borde egentligen sova, men vill se lite hockey.. Va ju hundra år sen sist..
Längtar tokmycket till den 6e Januari! 

Ne, nu ska jag kika på 2½ gubbe till matchen börjar!

Pösspöss

~wish~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0