Hockey och promenader!

Dagarna rullar på sakta men säkert!
Igår var jag ner till hallen och kika på alags träningen och sedan kika jag på KV-LAIK.. Frågade om dom behövde nån hjälp i båset vilket dom också gjorde så ja tog ena båsdörren och ska även hjälpa till på kommande matcher också.. Skit roligt tycker jag! :) Götta mig med lite pepparkaka och kaffe under matchen, va ju ingen som ville hälsa på mig i båset.. Haha
Har även lyckats tvinga ut mig själv och gå dom två senaste dagarna.. I förrgår gick ja runt KV, tog cirka 40 minuter.. Lagom bit att gå och kylan bet riktigt skönt i kinderna! Igår så gick jag bara halva vägen och det tog cirka 30 minuter.. Va lite små seg på slutet.. Men skönt var det.. Så det blir en till promenix ikväll.. :) Och i morrn ska jag försöka ta mig till Arboga på ett eller annat vis! På nått sätt lär man väl lyckas iaf!

Ha en bra dag! Nu ska jag åka ner till hallen igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0