Fynd

Har sovit hyfsat bra i natt! Vart några telefonsamtal från fulla människor och så, men de är väl sånt man får räkna med när man inte stänger av ljudet.. Och sen ville jag ju veta att mamma och syster och Hanna kommit hem säkert! Inte alla i Borlänge som man kan lita på så bättre att ha koll på läget! :)
Gick upp strax före kl 12 idag tror jag.. Om ja inte minns helt fel.. Käkade två stora skinmackor till frukost och ett glad oboy! Sjukt gott! Har aldrig gillat julskinka, men i år så kan jag inte få nog av det! Haha Samma sak med julmust.. Har inte alls gillat de förut, men i år så har jag druckit hur mycket som helst! Och mer kommer de säkert bli! :)
På eftermiddagen så åkte jag och morfar in till Kalmar för att jag skulle skicka efter en jacka.. Men det gick inte bra.. Men jag hittade en massa annat.. Ett par jeans, 199:-, en tjocktröja 149.50:-, en tunika 49.50:- och ett par mjukisbyxor 99:-.. Inte dyrt alls, 500 kronor samanlagt.. Känner mig jättenöjd, hade inte räknat med att kunna köpa så mycket kläder för mina julklapps pengar! Men ger man sig fan på att hitta fynd på rean så går det! Måste ha lite tålamod bara.. Var även in på Cubus och köpte de sista till nyår. Även det var de halvapriset på! Hittade en snygg jacka där, men det fanns bara en kvar och den va alldeles för stor.. Så jag får göra ett nytt försök i morgon.. Nånstans lär de ju finnas en jacka åt mig! :)

Nu ska jag kika lite på youtube och sedan lägga ner huvudet på kudden och sova! Ska somna tidigt ikväll! Nån som tror att jag lyckas? :P

Puss puss


~hope~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0