Du skulle bara veta!

Vart ingen film ikväll.. Vart en massa tårar, förklaringar, packning, uppackning, prat och skratt i stället..
Förklarade för mamma hur det låg till och sen diskuterade jag med mormor och så bestämde jag mig för att jag skulle åka hem i morgon för att sedan komma tillbaks på torsdag.. Men sen så pratade jag lite mer med mamma och mormor och morfar, även några vänner.. Och kom fram till att jag ska stanna kvar här iaf tills efter nyår.. Kändes iaf skönt att få det ur världen så dom här i kring förstår varför det är så förbannat jobbigt just nu.. Jag vet ju att jag klarar det,men jag måste ta mig dit först.. Och den vägen är lång just nu.. Men det kommer gå så bra när jag väl är där, för mina närmsta kommer hjälpa mig! Och de är jag tacksam för! När jag väl gjort det, så kommer allt känns så bra och jag kommer vara så nöjd över att ha gjort det jag avskyr och är mest rädd för.. Allt kommer bli mycket lättare efter att de är gjort! Så nu jävlar kör vi.. Det är början på något nytt och bra! :)
Jag har bestämt mig för att det får bli en ny start och att 2011 kommer bli det bästa året nånsin! Så de så!

Sen har jag pratat med lite folk på msn och FB.. Och kom på en sak, varför är de så lätt att prata med vissa personer och andra vet man knappt vad man ska säga till dom.. En person jag pratat med idag kan jag babbla på hur mycket och länge som helst med.. En annan kan jag knappt säga ett ord till.. Och jag känner dom lika lite båda två.. Och vissa vänner pratar jag med så ofta jag kan medans vissa bara finns där.. Det är konstigt hur allt funkar egentligen.. Och just nu tror jag att jag snackar i natt mössan för jag förstår inte riktigt själv vad jag kommit fram till.. Haha

Nu känner jag hur trött jag egentligen är och de känns som att jag kommer sova gott i natt.. En stor sten har just ramlat av mina axlar!

Go natt!

Puss

~smile~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0