Äntligen!

Vart inte riktigt som jag tänkt mig i natt.. La mig och läste, och så vid kl 01 kollade jag på klockan och så tänkte jag att jag kunde läsa ett tag till.. Vilket jag också gjorde.. När boken var slut så trodde jag inte att klockan var mer än 2-3 nånting.. Men den va strax efter klockan 5.. Inte så värst bra.. Sen kunde jag inte somna.. Låg och vände och vred på mig och de va varmt och de va kallt och ja det gick bara inte att sova.. Sen började ju alla jobbiga tankar komma igen.. Jag mår skit dåligt just nu över en sak.. Och jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Känns inte som att det är någon ide att förklara för det är ingen som förstår hur jag känner iaf.. Blir bara idiotförklarad.. Men jag har iaf god lust att sticka hem och skita i allt för att slippa denna känsla.. Men då kommer ångesten komma efter ett tag och jag kommer att ångra mig.. Så det blir jobbigt hur jag än gör.. Därför är det väldigt tungt just nu..
Lyckades iaf somna efter kl 8 nån gång.. Sen sov jag till kl 13.. Gick upp och käkade lite mat och sedan följde jag med morfar in till Nyrbo och handla lite.. Såg en kamel i snöstormen efter vägen! Haha! Ska försöka fixa bild på de sen..För den är riktigt söt! :)
När vi kom hem så segade jag ett bra tag tills jag kom på att jag ville laga maten idag.. Fick bli baconlindade fläskkotletter och kantarell/ädelost sås och potatis! Rätt så gott blev de! Och nu nyligen så tog jag mig ett efterlängtat bubbelbad.. Har längtat efter det sen jag kom hit, men har ju inte kunnat bada pga såret.. Men nu är det bara en litenliten bit som inte läkt ihop och jag orkade inte vänta längre.. Fy sjutton vad skönt det var.. Känner mig avslappnad i hela kroppen! Blir nog ett till bad i morrn! De är ju så skönt med "massagen".. Och nu har jag krypit ner i sängen och ska slå på en film och sova.. Är jättetrött så jag hoppas jag kan somna efter filmen!

Pösspöss


~fell in love with an alien~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0