Skruvat

Bröllopet vi var på var jättefint och det var roligt att träffa alla..
Har inte så stor koll på vad vi har gjort under veckan som varit, jag har iaf varit sjuk och hemma från jobbet.. Och i torsdags så drog jag iväg på kryssning.. Leksandsbåten! Va ju meningen att jag skulle skita i den eftersom jag hade fått en läkartid då. Men jag hade ingen större lust att kasta tusen spänn i sjön..
Kul hade jag iaf.. Fast förkylningen gjorde så jag orkade inte hålla igång så mycket.. Fast efter att ha funderat på vad jag drack under kvällen så va jag nog inte så lugn iaf.. Hahah Började med en öl på bussen, sedan 5 glas öl till maten, sedan en öl och en jäger, en tranbärsdrink, en tuborg, en till öl och jäger, och sedan 5 passionsfrukts drinkar.. Hahah Jag var även lite dum och rökte... Men ja rökte faktiskt bara 3 cigg och sen var de bra sen..
Mådde skit dåligt igår.. Vaknade med feber och ett jävla illamående.. Vart lite sjösjuk tror jag, de gungade en hel del.. Eller iaf för mycket för att jag skulle fixa det.. :P Haha Under dagen kom även baksmällan smygandes.. Kom till Borlänge vid kl 20 ungefär.. Erik mötte upp oss och så körde vi hem Nylund och Carina och sen åkte vi och köpte pizza och sen åkte vi hem och ja käka och la mig i duschen en stund innan ja la mig i sängen.. Vi somna ganska fort bara jag va tyst.. Hahah
I morse gick Erik upp vid kl 6 och jag låg kvar och sov.. Vaknade kl 11, käkade lite pizzafrukost i sängen och nu sitter jag och glor på tv.. Vill att älskling ska komma hem från jobbet så jag har någon att dryga mig med.. Haha När han slutar ska vi hem till Jossan på kräftskiva och sedan vet jag inte vad som händer..
Tydligen så var vi bjuda hem till Zara och Dan.. Men det är även Rootvälta i Rättvik ikväll.. Vilket jag längtat efter hur länge som helst.. Jag har liksom bestämmt mig för att denna gång ska jag se dom i Rättvik eftersom jag har missat dom så många gånger där och det kommer dröjja innan dom spelar här i närheten igen.. Men eftersom jag inte fått mina pengar än så går det åt helvete.. Jag vet att jag kan ta mig dit iaf men samtidigt så vill jag umgås med Zara och Dan och dom,  för man har alltid roligt och trevligt då.. Men hur som så blir det nyktert för min del eftersom jag som sagt var inte fått mina pengar än... SUUUUUUUUUUUURT då jag faktiskt är riktigt jäkla party sugen.. Det va jag redan igår kväll innan jag somna.. Hahah Sjuk som jag är..
Detta vart är snurrigt skruvat inlägg, jag vet.. Men jag är lite snurrig och skruvad så jag bjuder på det! Haha

Får se vad denna kväll slutar med! Det blir som det blir och det kommer bli bra hur det än slutar!

Puss puss


~snurrigt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0