The Last Song

Erik kom vid kl 22 igår, så vi käkade och så gick vi och la oss.. Somnade nog relativt fort kan ja lova.. Inge kul att må så här och så håller älsklingen på att bli sjuk också!
Idag gick vi upp vid kl 9 och gjorde oss i ordning och så åkte vi till Djurås så jag fick ta min vitamin spruta och lämna lite prover.. :) Sen åkte vi hem till mamma och hämtade lite tabletter som ja kommer behöva nån dag framöver och sedan så åkte vi hem till mig och laga lite mat och käka och sen åkte vi hem hit till Erik.. Vid kl 14 åkte han till jobbet och jag har legat på soffan och glott på film sen dess... Va iväg och hämta nycklar och handla lite emellan bara.. Kollade på The Lats Song.. En riktigt bra film.. Grät som ja vet inte vad.. Haha Är väl hormonerna som spökar nu.. Haha
Nu tänkte jag ställa mig och laga lite mat! :) Börjar bli hungirg igen! Får se vad det blir för nått!

PussPuss


~segt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0