Örvärk

Gårdagen vart en lång dag.. Lyckades aldrig somna om på morgonen så jag starta tvätt maskinen och så bjöd jag hit Linnea på kaffe.. :) Startade diskmaskinen och plockade lite och sedan gjorde jag mig i ordning och åkte till AF och fick ett papper ifyllt så jag kan få lite pengar.. Va meningen att jag skulle avskriva mig därifrån, men jag får ta det med min handläggare i början på september i stället! Sen åkte jag hem till mamma och kramades med Sebastian. Han hade saknat mig! :) Fick lite mat och sedan åkte jag hem till Erik igen.. När han kom hem så åkte vi och handla lite och sen åkte vi hem och gjorde ingenting alls typ.. Bara segade! Sov en sväng mellan kl 18-19 men man blev ju bara tröttare av det! Och inatt har jag sovit jättedåligt.. Har en jävla rethosta som kommer på natten och sen en jävla örvärk.. Dags att sätta in ett rör igen tror jag för uppenbarligen så funkar det inte när det är igentäppt! Haha Idag är älsklingen ledig och jag också för den delen.. Jag vägrar stå på verkstaden med örvärk och lyssna på 3 slipmaskiner som går i ett!

Ska nog bädda ner mig en stund till och se om ja blir lite piggare om ett tag..


Puss puss


~orka~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0