Obeskrivligt.

Den här känslan är helt obeskrivlig.
Det är sjukt allt ihop egentligen.
Men jag är överlycklig.
Jag är kär som en tok.
Jag trodde inte man kunde bli så här kär på en gång. . Men jag är det och det är underbart. Det går verkligen inte att beskriva hur jag känner!
Vi är så lika på alla sätt, vi har så roligt tillsammans och vi är som gjorda för varann. Det känns så sjukt bra så det är inte sant. Det är nästan skrämmande hur bra vi passar ihop.

♥Erik Dahlström♥

Helgen i Tansen var helt underbar. Vi har myst, pratat, skrattat. Vi grillade och åt god mat. Satt vid vattnet och käka blåbär och bara hade det bra! Igår när vi kom hem så bjöd han mig på pizza och sen åkte vi hem till honom och tittade på film! :)
Gick upp strax innan kl 5 i morse och gjorde oss i ordning och strax innan kl 6 körde jag han till jobbet och nu sitter jag här hemma och väntar på pappa. Vi ska åka till Falun och montera handtag som vi inte orkade i fredags när det var så jäkla varmt och drygt! Sen ska vi lämna lite grejjer på Tjärna Ängar och sen hoppas ja på att jag får åka hem. Ska göra i ordning råttornas bur för jag ska sälja dom till Angelica. Jag känner att jag inte har tid för dom och jag får bara dåligt samvete av att veta att dom sitter själv här hemma.

Nej nu är det dags att slänga på sig arbetskläderna och gå ut! :)

Puss puss

~min~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0