Mackor!

Igår var älsklingen ledig så vi tog det bara lungt. Va och handla lite smått och så va vi ut till hans stuga och kikade hur det såg ut! :)
Idag tog vi det bara lungt och myste på förmiddagen och sen så åkte han och jobba vid kl 14 och ja la mig och kikade på Sex and The city 2.. Helt okej film faktiskt.. Sen tog jag en dusch, hängde tvätten och sedan åkte jag till Mockfjärd.. Prata lite med pappa och Bodil och sen åte jag till Borlänge igen och handla på Willys och sedan åkte jag hem till mig och hämtade lite saker och sen åkte jag upp till IP och pussade på gubben! :) Och nu sitter jag hemma hos honom och väntar på att han ska sluta! Har gjort i ordning lite mackor som jag ska slänga in i ugnen snart och så tänkte jag tända lite ljus och så.. :) Sen ska jag krama och pussa på min älskade tills jag somnar! Haha De känns så konstigt att vara här när han inte är hemma.. Blir knäpp när ja inte har nån att pussa på.. Men bara värken ger med sig för denna månad så ska jag ta mig till jobbet och då blir det nog lite lättare att vara ifrån varann.. :P Haha
Jag blir fan bara mer och mer kär för varje dag! Exploderar snart tror jag.. Trodde inte man kunde känna så här mycket för någon.. Visst har man varit kär förut, men detta slår allt! Tro mig! :) Jag är så lycklig! Allt känns så rätt!

Nu är de dags att slänga in mackorna i ugnen och sedan invänta älsk!

Puss och God natt!

~käääääääääääär~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0