Känsla

God morgon allesammans!
Vet inte riktigt varför jag är uppe nu.. Gick upp 03.45 med älsklingen som skulle iväg och jobba.. Sen har jag bara inte tagit mig till sängen..
Har en konstig känsla i kroppen. Vet inte vad det är. Känner mig orolig, rastlös, snurrig och ja allt.. Försöker komma på vad det kan vara. Men jag har inte en aning. Det är drygt att känna så här för jag kan inte slappna av och jag blir allmänt gring.. Känner mig som nån jävla klimakteriekärring eller nått sånt..
Jag har inte varit hemma på en vecka typ.. Bara varit hem och hämtat lite kläder och annat som jag har behövt.. Funderar på att åka hem nu och lägga mig och sova.. Vi får se hur jag gör..
Sen har min telefon börjat leva ett eget liv.. Ibland funkar inte knapparna, ibland när man pratar i telefon så lägger den på av sig själv och ibland så skicka upptaget ton när det ringer.. Väldigt konstigt.. Önskar jag hade råd med en ny telefon. Men ja får väl dra igång min gamla Nokia.. Får se om den funkar som den ska.. Annars får ja väl köpa nån telefon för typ 200-300 kr eller nått..

Igår gick jag upp med älsklingen innan han skulle till jobbet och sen så gick jag och la mig igen.. Sov till kl 14.. Hade migrän så jag hade ingen vidare lust att gå upp tidigare.. Sen kom älsklingen hem strax innan kl 16 och då hade han köpt med sig en chokladkaka och en cola åt mig. Jag vart så glad för det är precis det jag vill ha när jag har migrän.. Av nån anledning så släpper migränen efter att jag ätit choklad! Han är bäst min älskling! :) Sen myste vi och dryga oss resten av dagen.. Vid kl 21 åkte vi och käka pizza och sen åkte vi hem och la oss.. Somna nog ganska fort..

Nej nu ska jag nog lägga mig igen. Stannar nog kvar här iaf! Bara drygt att packa ihop sakerna och åka hem..

Puss Puss


~love~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0