Hockey!

Måste erkänna att jag är väldigt nervös.. De är nämligen så att jag ska sköta klockan på kvällens match mellan Borlänge och Hedemora.. Jag har inte en aning om hur man gör eller hur det funkar.. Kommer sluta med katastrof.. Fast vem vet, det kanske är lätt som en plätt.. Det lär väl visa sig..
Längtar som en tok tills säsongen drar igång på allvar.. Då får jag hålla på med det som jag kan och är bra på! :)
Lite tråkigt är det att Erik är ledig 5 av dom 6 första matcherna.. Hade ju varit smidigare om han hade jobbat.. Och jaa, vi måste umgås hela tiden.. Hahaha ;) Nej då, men det hade ju varit roligt om han va lite intresserad av hockey och hade velat göra mig sällskap.. Men jag ska nog kunna tvinga med honom dit nån gång iaf.. Nu är väl inte jag så roligt sällskap under perioderna då jag sitter i båset.. Men ändå! Hahah Det är ju roligt att ha nån att prata med under pauserna! :)

Nu ska jag lägga mig och kolla på en film så tiden går lite fortare!!


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0