Helgen som varit!

Intressant/ointressant.. Skit samma, måste skriva för att komma ihåg va jag gör! Haha

Som sagt så åkte vi till min syster i fredags efter att Erik slutat jobbet. Pappa och Bodil kom dit också och vi vart bjudna på tacos.. Riktigt mumsigt! :) Efter maten drack vi lite kaffe och sen så åkte vi hem igen. Gjorde oss redo och göra stan osäker och så tog vi bussen ner på stan.. :) Gick till Liljan och satt oss där.. Efter ett tag kom Zara, Dan och Victor dit också. Så vi hade riktigt trevlig.. :) Strax efter kl 1 så tvingade jag med mig älskling till Skrubben och så tog vi en öl där innan vi gick hem!
På lördagen va båda två lite halv sega men vi släpade oss iväg till bolaget och handla lite gott. Sen ställde sig Erik och laga mat och jag la mig på soffan med en kall öl.. :) Sen käka vi och lyssna på musik och drack gott.. :) Hade även riktigt roligt åt en dammtuss som dansade för oss på golvet.. Vi kan konsten att roa oss.. ;) Sen gick vi ner på Skrubben och tog en varsin öl och sen gick vi till Liljan.. Vi inte så särsklit kul där tyckte jag, men vi tog en varsin öl där och prata med lite folk och sen gick vi till Centrum Grillen och käka en varsin curry/bacon burgare.. Dom är ju så förbaskat jäkla goda.. Sen gick vi hem! 
Söndagen va en riktig seg dag.. Jag börjde den med att gå till affären och handla lite och sen gjorde vi i ordning curry/bacon burgare och käkade.. Riktigt mumsigt men inte lika gott som orginalet.. Haha Sen sega vi bara, va och handla lite chips och sånt och så kolla vi på en film och sen gick vi och la oss strax efter 21 nån gång. Men ingen av oss kunde somna så vi lågoch prata och kolla på mina såkallade "roliga filmer" på telefon, men de är nog bara jag som tycker dom är roliga.. Kass humor som jag har! Hahah 

Idag gick vi upp vid 10-11 och så gjorde jag i ordning en hamburgare och gjorde mig redo för att åka hem.. Sen körde Erik hem mig och så åkte jag och jobbade med Magnus ett tag.. Och sen har jag bara setat här hemma och tråkat i stort sett... Va upp till IP och pussade på älsk lite och va och handla.. Å nu står det en potatisgratäng i ugnen och ja väntar på att Erik ska komma hit snart! Vill bara äta och lägga mig. Är skittrött och på uruselthumör..

Ska steka på köttet nu och invänta min gobit! :)

Puss puss

~uruselt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0