Helg

Äntligen är det helg! Och både jag och Erik är lediga! :) Ska bli så skönt att slippa gå upp före kl 5.. Haha

Dom är dagarna som har varit har jag bara jobbat och varit med Erik.. Igår fyllde han år så jag bakade en rulltårta med grädde och färska jordgubbar i.. Och så fikade vi med hans föräldrar! :) Sen åkte vi till kupolen och kika lite och så bjöd han på donken! :)
I morse så körde han ham mig och så la jag mig och sov. Vid kl 11-12 ringde mamma och väckte mig och ville bjuda på lunch, så det vart donken igen. Hahah Åkte sedan hem och här har jag varit sen dess.. Fast ja va upp till IP och pussa på älsklingen en sväng också.. Och så har jag diskat! :) Nu ska jag väl hoppa in i duschen och göra mig i ordning så jag är klar när älsk slutar vid halv 18.. Då ska han hämta upp mig och så ska han hem och duscha och sen så åker vi hem till syster min och äter lite mat.. :) Sen ska vi snabba oss hem och sätta oss på nån uteservering och njuta av en kall öl! :)
Bra start på en efterlängtad helg! :)

Nej, nu ropar duschen!

Pusspuss

~lycka~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0