Gillar

Jag längtar som tok till den 2 september.. Då ska jag och Erik och ner till småland! :) Ska bli riktigt roligt.. Ja har ju planerat sen länge att jag ska åka dit innan vintern kommer så ja och mormor kan gå ut och plocka lite svamp, ta en mysig promenad i skogen med hundarna, hälsa på kusinerna och bara vara.. :) Men nu blir det bättre än väntat för min älskling vill följa med också! :) De gillar vi skarpt! :)
Sen ska jag tvinga med honom till Orsa Björnpark nån dag också! Haha Vill verkligen dit och se på alla djur som finns där! :) Kass som jag är! Haha

Nu kom jag på att jag håller på att laga mat.. Så jag kanske ska fortsätta med det innan den blir bränd.. ;)


Puss Puss

~kärlek~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0