Förkylning

Gårdagen vart riktigt bra!
Jag och Erik åkte hem till Jossan och Andreas och åt lite.. Dom käka kräftor och vi dela på en pizza och så snacka vi lite skit, strax innan kl 21 så åkte vi hem och fixa lite och sen drog vi hem till Zara och Dan.. Där var även Victor,Jörgen och Therese..Trevligt! :) Och strax efter 22 så gick vi ner på Agnes och kika/lyssna på Magnus som lira där.. :) Hade riktigt trevligt men jag mådde inte så vidare bra.. Jag och Erik skulle gå hem runt kl 00.30, men vi träffa på mamma och moster och så hjälpte vi moster till en taxi och sedan gick vi och åt och sen vill Erik ta en öl till så vi gick tillbaks, men sen orkade jag inte nå mer så vi gick hem!

Idag mår jag inte heller nå bra, men det kanske inte är så konstigt eftersom jag är ute och ränner när jag borde ligga hemma och vila.. Lungorna gör skit ont och halsen lika så.. Och sen har vi den lilla örvärken som blir värre när man är förkyld och sen så kan jag inte snyta mig rikitgt för det gör så jävla ont i näsan.. Hahah Nu var det mycket gnäll.. Men det verkar som jag slipper febern idag iaf.. Än så länge..

Nu ska jag gå igenom kylskåpet för hundrade gången idag och kolla om det finns nått gott! Tror vi måste åka och handla nått sen.. ;)

Hur som, Tusen tack för en trevligt kväll Zara,Dan,Jörgen,Victor. Man har alltid roligt och trevligt i erat sällskap! :)


Puss puss

~fun~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0