Bröllop

De gick jättebra på hockeyn igår.. Kul att lära sig nått nytt.. Men satan vad kallt det är där inne om man sitter still hela tiden.. Å så hade jag inga strumpor på mig dum som jag är.. Haha Men det blev 4-4 iaf. Borlänge spelade riktigt bra faktiskt och det set lovande ut..
Efter hockeyn så åkte jag och Erik och handla lite och sen tog vi en vända ner på stan och kolla på lite bilar och tog en varsin öl och sedan åkte vi hem igen!
Idag är det bröllop som gäller.. Har faktiskt aldrig varit på bröllop.. Men skoj ska det bli.. Få träffa lite mer av Eriks släkt och så! :)

Nej nu ska vi åka så vi kommer i tid! :)


Älskar min Erik mest av allt! <3
Jag är lyckligast i hela världen!

Puss

~sista~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0