Tjohoo

Haft en supertrevlig helg med mycket skojj! :)

I fredags åkte jag med pappa till Gagnef, han släppte av mig hos mamma.. Va där en stund innan jag åkte till psykologen.. Vi kom fram till att jag inte ska gå hos hon nå mer utan vi tror att jag fixar det bättre själv.. Så det känns toppen.. Sen åkte jag tillbaks till mamma igen, fick god mat och annat smaskigt! Sen körde hon hem mig.. Gjorde mig i ordning och sen tog jag bussen ner på stan med Micke.. Vi gick till skrubben! Satt där ett tag och öla innan Johanna kom ner.. Då gick jag och hon till Liljan! Och där va det riktigt roligt.. Men vissa vet precis hur dom ska göra för att driva mig till vansinne.. Hahah Jag blir galen på honom! Retsticka på riktigt! ;O) Sen körde vi hem Peder och sen åkte vi och hämta upp Putte, Micke och Mia.. Sen körde Johanna hem mig!

I går vakna jag vid kl 9-10 ungefär.. Bakfull som ett as.. Sofia och Calle kom och hämta mig vid kl 11-12 ungefär och så åkte vi till Mockfjärd och fira pappa.. Käka god smörgåstårta och träffa lite släkt! :) Sen kom mamma och Jonathan och hämta mig vid kl 14 och så åkte vi ner till Borlänge och gick på teater.. Den va riktigt riktigt bra! Skratta som sjutton! Efter teatern så körde mamma hem mig, käkade upp Big Tasty'n som hon köpte åt mig och sen kom pappa och hämta mig.. Och så åkte vi till Fortuna.. Bodil,Pappa,Calle och Sofia käkade och jag tog nån öl.. Sen kom Peter dit så dom fick köpa lite öl utav honom och sen körde pappa ner mig på stan! Gick till skrubben och mötte upp Jenny och sen kom Thomas också.. Jenny gick hem vid kl 22 ungefär och jag och Thomas gick in på Engelska och tog en öl och sen gick vi till Liljan. Men det vet inge kul där igår.. Ingen snyggve och inge roligt fokl alls.. Och fortsätter dom som dom håller på nu så kommer dom gå i konkurs när som helst.. Men men, vi får se om det vänder.. Men men, fick skjuts hem av nån vän till Thomas och sen gick vi hem.. Somna på 2 sekunder bara jag lagt mig.. Hahah

Idag har jag inte gjort mycket.. Försökt vakna till liv.. Rökt en cigg med Olander och nu sitter jag och väntar på mamma.. Hon ska hämta mig och så ska jag vara där en stund.. Vill ha god mat så då blir det bra att åka dit.. Hahah


Puss Puss

~seeeegt~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0