Curry

Vart inte riktigt som det var tänkt i fredags.. Precis när filmen var slut så ringde Micke.. Han saknade mig och tyckte jag skulle komma ner på Skrubben och säga hej.. Så jag tog bussen ner och prata lite skit, vart bjuden på 2 öl och sen skjuts hem! :) Tack Tack.. Somnade väl rätt snabbt bara jag kommit hem igen. :)

Lördagen vart riktigt riktigt bra! :) Fixade så jag skulle få låna mammas bil.. Så Linnea körde mig så jag kunde hämta den i Mockfjärd på mammas jobb.. Sen åkte jag hem till Titti och Nathalie.. Tog det lungt och så, sen åkte jag och Titti hem till Putte och hälsa på.. :) Sen åkte vi hem till mig och lagade lite mat och käka! Sen ringde Putte och ville att jag skulle vara chaffis! Så vi åkte och hämta upp Håkan i Gröntuv och sen åkte vi till Boan. Väl där bestämmde vi att vi skulle åka till Ludvika och kika på Rootvälta! :) Eller jag betämmde det! Haha Dom andra fick vackert följa med om dom skulle ut någonstans.. ;) Kom väl till Ludvika vid kl 00 ungefär.. Dom började lira vid kl 1 och vid kl 2 ungefär så drog vi.. De va verkligen ett as dålkigt ställe.. Bara massa fjortisar.. Så gubbarna va inte så nöjda med mitt val av ställe... Haha Men men, får att få dom nöjda igen så åkte vi till Immortal MC så dom fick festa lite mer.. Va riktigt trevligt där och jag såg världens finaste ögon.. Hahah Vid kl 3 åkte vi där ifrån.. Va in på Donken i Borlänge strax innan kl 4 sen körde jag hem gubbarna.. Jag och Titti åkte tillbaks till Borlänge och köpte cigg och sen hem och satt på kaffe och strax efter kl 5 så kom Olander förbi och drack kaffe och käka kaka innan han cyklade vidare till jobbet.. Hahah Strax efter att han åkt så körde jag hem Titti till Mockfjärd och så åkte jag och väntade utanför mammas jobb på att hon skulle sluta.. Vid kl 7 kom hon och så åkte jag med hon hem och så fick Magnus köra hem mig.. Kom hem mellan 8 och 9 nån gång på söndags morgonen! Skapligt trött..
Somnade rätt snabbt.. Och sov till kl 18 på kvällen.. Gick upp då och sen tog jag de lungt bara.. Satt vid datorn och tvn bara..

Igår vart jag väckt vid kl 9-10 ungefär och så åkte jag och jobbade.. Vid kl 16 fick jag åka hem.. Åkte hem och gjorde lite käk.. Hemlagat potatismos och köttkorv med massa senap!! Mums! Sen tog jag det lungt bara..

Idag gick jag upp strax efter kl 8 och så åkte jag till Ingebjörnsgatan och mötte upp Tony på HSB och hämtade lite grejjer sen åkte jag till verkstan.. Slipade lite och sen åkte jag till Björbo och hämtade ett kök. Sen fick jag skjuts till Djurås och tog bussen hem.. Nu har jag försökt sovit lite, men alla känner på sig när jag håller på att somna så jag få inte sova alls..  Nu ska jag laga lite mat för jag är så hungrig så jag håller på att dö.. Blir potatis tillagat på nått vis, kycklingfilé och curry! Mumma!

Puss Hej

~irriterande~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0