Mikkelsen

Trevligt med besök igår. Mamma hade köpt med sej lite kakor och lite annat så ja kunde laga käk.. När dom hade åkt så tog jag det bara lungt fram till kl 16.. Då ringde pappa och ville att jag skulle följa med honom och jobba lite.. Så då gjorde jag det! Va riktigt trevligt.. Han släppte väl av mig vid kl 19-20 nån gång. Käkade när jag kom hem och så ringde Peter och ville att jag skulle komma till Helenas. Så jag tog mig en promenad dit. Han, Peter och Carina va där och dom hade fixat en tshirt åt mig.. Från Leksands båten i sommras.. Hade ju inte råd att köpa en då, men nu hade dom hittat en för 50 kr på Star Shopen.. Så de är väl bara att säga TACK! :) Medans vi satt och prata så kom Thomas dit och skulle handla pizza. Så ja gick och satt mig vid honom och prata lite, vart bjuden på en öl. TACK! Haha Sen tog vi sällskap hemåt.. Gick hem och glodde på tvn och datorn bara.. Somna väl efter kl 1 nångång..

Idag vakna jag vid kl 12 ungefär.. Har tagit det lungt hela dagen. Bara legat och slappat på soffan.. Vid halv 20 kom pappa och Bodil hit i nya bilen och så åkte vi och handla.. :) Va meningen att jag skulle laga käk när jag kom hem sen, men jag orkade inte vänta på att kycklingen skulle tina så jag gjorde i ordning lite paprika och morötter och dippade lite.. Mumma på riktigt.. Öppnade även chips påsen, men de är inte lika gott.. Fattar inte varför ja köper chips.. De är gott med dom 10 första chipsen, sen äter ja typ inge mer.. Haha. Sitter och kollar på filmen på 5an.. Exit heter den och Mads Mikkelsen är med.. Grymt snygg! Danskar som pratar svenska, de är rätt dejligt.. ;) Och när det är Mads som gör de så kan det inte bli så mycket bättre! :) Filmen i sig va väl sådär.. Funkar väl att kika på en tråkig kväll som denna! Bara filmen är slut så ska jag krypa ner i sängen. Mår inget vidare.. Ont i huuvdet och kroppen!

I morgon ska jag försöka städa och få undan all skit! Försöka få det lite mer hemtrevligt..
Har inte så mycket mer att komma med idag!


Puss och God natt!

~nice~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0