Längtar

Tjolahopp!

Linnea kom förbi igår och drack lite kaffe! Trevlans.. Sen vad kl 16-17 kom Hanna och Moa förbi och drack kaffe dom med.. Och sen vid kl 19 kom Olander förbi! Trevligt med så mycket besök! :) När han gått så gjorde jag inte så mycket.. Bara tog det lungt och så.. Kikade på lite djur på blocket.se.. Har bestämmt mig nu vad jag ska ha för nått och det blir två stycken utav dom! SÖTT! :P Ser verkligen fram emot att få hämta hem dom små sötisarna! :)
Idag vart jag väckt vid halv 10 ungefär.. Då kom Bodil och hämta upp mig. Åkte och lämna lite grejjs, sen hämta vi ett kök och så åkte vi till verkstan.. Vid kl 12.30 åkte jag till VC och träffa Eva.. Mina levervärden såg skit bra ut.. :) Så de va ju bra! Sen fick ja sitta och vänta ett tag, men till slut så fick ja komma in och ta en spruta också.. Sen åkte jag och hämta ut lite mediciner och så bar det av till verkstan igen! Va en ganska så lugn dag arbetsmässigt iaf.. Vid halv 18 så körde Bodil mig till Djurås så tog jag 18 bussen hem.. Gick hem på en gång och så har jag bara tagit det lungt.. Ska ta en dusch nu och sen sova!

Är grymt sugen på att besöka Solo i Ludvika i helgen.. Rootvälta spelar där. Men vi får väl se hur det blir med det!


Kolla in den här sötingen!;)

Puss och God natt! <3

~längtar~

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0