Tusen Tack..

Världens snällaste Patrik kom hit igår och tapetsera åt mig.. Tusen miljoner tack för det! De va guld värt! Vet inte hur jag ska kunna tacka honom ordentligt.. Men han tapetsera inte klart allt igår, så jag bad Magnus komma ner i dag och fixa resten.. Ja ville ju ha det klart så fort som möjligt för att kunna köra hit resten av sakerna.. Så Magnus fixade det idag.. Nu är det bara en liten bit som saknas.. Hade inte en längd gått sönder i går så hade det räckt!! Men de är väl sånt som händer.. Så det bli att köpa en rulle till nån dag och göra klart det helt.. Men den kan jag sätta upp själv.. Sen ska det upp tak lister bara och så är det klart i det rummet! Är grymt snyggt! Tycker ja iaf.. :) Ska lägga upp lite bilder sen.. :)  Jag trivs som sjutton här kan jag lova.. Här vill jag bo länge! :)

Har kört hit resten av grejjerna nu iaf.. Körde först en vända själv med kartonger och säng.. Olander fick komma hit och hjälpa mig in med sängen.. Tack tack för det! :) Sen körde pappa en vända med mig med soffan, bokhyllan och massa annat.. Så nu ska det monteras bokhylla och skruva ihop soffan, men det får bli i övermorrn.. För nu är det försent och i morrn ska jag jobba och sen är det hockey som gäller! :) Ska blir skojj! Va ju ett tag sen man va upp till Leksand! :) 

Nu ska jag krypa ner i min underbara säng och kika lite på tv innan jag ska somna.. Men ja somnar nog rätt snabbt ändå! :) 

Puss och God Natt

~perfekt~  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0